Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

lördag 10 januari 2015

Min resa började för tre år sedan

Tack för att du besöker min sida 



Jo, jag är helt vanlig småbarnsmamma som jobbar hemifrån, som digital entreprenör. All jobb jag gör är bara på Internet och mellan mitt arbete umgås jag så mycket jag kan med min familj






Jag vill gärna dela med mig hur jag kom igång att arbeta via internet

Min resa började för tre år sedan, då hade jag precis kommit igång efter mammaledigheten och skulle få fart på mitt friskvårdsföretag. Visst var jag igång med det, men jag var aldrig hemma utan alltid hos olika kunder som ville ha hjälp med viktnedgång. När jag hade jobbat i 9 månader började kroppen säga ifrån och ekonomin var inte heller mycket bättre. Så min räddning var när jag hittade annons om att jobba via Internet. Jag började undersöka den och fick kontakt med en svensk kille som gav mig ett stort förtroende och som berättade precis hur jag skulle göra. Jag började steg för steg utbildningen. Han rekommenderade mig från början att ta en application, dvs en expressapplication för att se om detta skulle passa mig. 

Idag är jag verkligen oerhört tacksam för jag fann detta. SFM har betytt oerhört mycket för vår familj och den hjälp och coaching vi har fått via våra mentorer går inte mäta sig med något.  Och framförallt den frihet, utveckling och att kunna unna mig och min familj olika roliga aktiviteter, som att gå på bio, äta ute, resa, weekend resor osv.. är guld värt. Så är du ute efter något som ger dig långsiktig affärsmöjlighet, där du kan skapa din framgång så tveka inte att titta på denna möjligheten. 

Intresseanmälan via svensk sfm supportsida

HEMSIDA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis