Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 23 januari 2015

Frosseri och kärlek till en plutt







Hej och kul att vara här igen

Det var några dagar sen. I veckan fick vi träffa vår dotters lilla kattunge som heter Sia. Jag brukar kalla henne lilla plutten. Hon är så söt som en liten plutt





Idag fredag hade vi lite matfrosseri och ett glas vitt till det

Det blev pastasallad, med fetaost och oliver och grönsaker. Och grillad kyckling
Räkcocktail, salami och ostbricka och fikonmarmelad

Gott var det :) 





Och nu sitter jag och kollar in semesterboende i Italien
Vår semester i år ska vara nere i Adriatiska kusten i Italien
Det finns så mycket att välja på så jag har fått beslutsångest. Det jag är överens med mig själv att det ska vara ca 100 meter ifrån stranden. Får leta vidare  

Med detta vill jag önska dig en bra kväll











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis