Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 8 januari 2015

Lyckliga gatan ...och svårt att hålla tårarna tillbaka

Hej och välkommen

Jag älskar och skriva sent på kvällarna och in på natten. Det är då jag har mest inspiration. Kvällsmänniska som jag är,  så blir det bäst resultat ju senare det är på kvällen. Att få ha mitt jobb hemifrån är en sådan frihet,  svårt att beskriva med ord alla dessa glada känslor. Man måste uppleva det. 

Tittade på Lyckliga gatan. Om du inte såg den så se den på Tv4 play. Den var verkligen gripande bra

Det här hur två olika världar kan skapa något bra tillsammans är verkligen nåt otroligt.

Från finska naturen till förorten Visättra, i Stockholm,  mötet mellan Arja Saijonmaa & rapparen, Gee Dixon. Där Arja får följa med och se var Gee Dixon växte upp och han i sin tur få se Finland och höra Arjas framgångar.  Och hur dessutom gör om varandras låtar och sjunger det för varandra. Otrolig energi och känslor. Själv kunde jag knappt hålla tårarna tillbaka när de sjöng.









Med detta fina citat vill jag önska dig en super bra torsdag


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis