Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 12 januari 2015

Tre tips från mig

Ny vecka och nya utmaningar


Nu har min julledighet tagit slut. Jag och grabben har varit lediga i 3 veckor. Han var så ivrig att få träffa sina kompisar på förskolan idag. Nu har jag min egen tystnad och får gjort mer effektivt det jag har planerat för idag. Just nu har jag många idéer som jag ska beta av en efter en. Det är aldrig en tråkig dag, Att jobba på Internet ger bara mer och mer inspiration och är så himla kul


Att våga gå sin egen väg är en utmaning. Hur många gör det idag? De flesta följer strömmen och ser inte sina egna intressen före

Det finns alltid en process, innan allt faller på plats. Att jobba som digital entreprenör kräver, både driv och disciplin, dvs att den tid man har bestämt att jobba ska vara effektiv, så man inte börja gör annat. Det bästa med att vara sin egen chef är att du kan lägga upp ditt arbete precis som du vill. 



Tre tips från mig

Din idé är briljant - Gör verklighet av den 

Våga gå utanför bekvämlighetszonen
Tro på dig själv













2 kommentarer:

Gratis