Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 8 januari 2015

För dig som vill jobba hemifrån ..I programmet där du lär dig och utbildar dig samtidigt som du ökar din inkomst.....jobba hemifrån och få mer frihet

Hej och kul att du tittar in på sida

Jag får ofta frågan om vad det är som gör att jag brinner för mitt arbete och svaret är friheten.  Att kunna gå in på Internet som alla andra gör men ändå så är det mitt jobb och jag kan gå jobba varifrån jag vill. Om jag t ex är på en resa, så har jag alltid tillgång av Internet på något sätt. 

Så friheten är verkligen min passion, dvs att ha ett jobb som där jag aldrig beroende av plats. För tre år sedan, innan jag började jobba med sfm affärsmöjlighet, visste jag inte så mycket om social media. Jag var som alla andra mest på Facebook och skrev och spelade spel. Idag är jag tacksam att jag fann detta via en annons och skapar inkomst istället för att slösa min tid på gratis spel som inte ger någonting alls. 

Jag började med sfm & dea affärskoncept för jag ville ha mer ut av  mitt liv, mer utveckling, mer frihet , mer tid med min familj, mer tid till mig själv och våra intressen som t ex, resa som är stor passion i vår familj och jag har även fått lära mig skapa framgång via Internet och på den vägen blev det.  Och jag har lärt känna många entreprenörer med samma intresse och arbete och varit med på sfm; s utbildning i London. Det var verkligen en kick , att få träffa så många trevliga entreprenörer som brinner för sin business och frihet 

                          
Här är utbildningen vi med på, jag och min man och fick träffa all dessa otroliga digital entreprenörer
                     
                         DEA, Digital Experts Academy Utbildning  i London, okt 2014












Här kommer lite information om sfm och dea affärskoncept:




Professionellt Affärssystem: Ett unikt träningsprogram där du “tjänar medan du lär dig” av Digital Experts Academy

I programmet där du lär dig och utbildar dig samtidigt som du ökar din inkomst







SFM & DEA förser dig med produkter med hög efterfrågan på marknaden
SFM & DEA hanterar all leverans av produkter samt uppföljning med kund, dvs säljer åt dig
SFM & DEA förser dig med hög konventerande webbsidor med ett unikt affiliate ID
SFM & DEA skicka ut automatisk e-mail utskick då dina leads skriver in intresseanmälan
SFM placerar alla dina webbsidor under deras system och underhåller dem åt dig om du har tidigare webbsidor relaterat till samma niche.SFM & DEA hanterar alla kundservice samtal
Unikt online kontor med live rapportering så du alltid kan hålla koll på dina siffror i din verksamhet
Kurser online och upp till 10 live träningar i veckan för att främja din verksamhet(blir också inspelade)
SFM & DEA hjälper dig att bestämma din vinstmarginal genom att utveckla en personlig affärsplan för dig
SFM erbjuder utbildning, support, verktyg, business mallar, strategier, coaching och community
Affärssystemet har ett unikt spårningssystem så du alltid vet varifrån dina försäljningar sker.
Och mycket mera till

Jobba var du vill med digitala tjänster & produkter




Via svensk sfm support går det bra att göra en intresseanmälan och få info till din e- mail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis