Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 18 januari 2015

Lyckad skridskoåkning


Hej och tack för att du besöker min sida

Söndagen har gått fort, med en hel del hushållsarbete. Eftersom jag jobbar på vardagarna med min internetverksamhet, så blir det inte tal om att börja städa. För när man arbetar hemifrån så är det så himla lätt att bara börja småplocka och städa, så redan från början bestämde vi i familjen att det får göras på helgerna eller på kvällen. Det är viktigt att ha disciplin och en arbetsplan så man inte plötsligt gör en massa annat och så blir företaget lidande. 

Men så klart försöker vi också göra trevliga aktiviteter när det helg, dvs försöker vara tillsammans så mycket som möjligt.

Idag blev det också en dag med skridskoåkning. Grabben min han åkte för första gången. Det gick väldigt bra och han lärde sig fort. Innan vi kom till isbanan så var han så orolig och sa flera gånger att han vet inte om han vill åka. Han ändrade sig fort när han märkte att han faktiskt kunde åka. Efteråt sa han att det här ville han göra igen så det blev en lyckad skridskoåkning






Med detta vill jag önska en super bra fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis