Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 11 januari 2015

En givande dag

Hej och välkommen till mina sida

Idag har det varit fullspäckad dag. Vi ska ha en fotograf som ska fotografera vårt hus i början på veckan som kommer. Så jag har haft fullt upp med att designa varje rum med snygga växter, nya handdukar, nya gardiner osv... Och så har jag surfat runt och kollat lite på kläder och så klart har jag jobbat par timmar med min sfm internetverksamhet med att annonsera. Så jag klarade mitt mål för idag

Här kommer några snygga kläder som hittade idag




Den här koftan är ljuvlig




Här kommer en fräck jacka från

DAY BIRGER ET MIKKELSEN



Här kommer en fräck högklackad sko. Fin att ha till våren.



En vacker top från


ODD MOLLY

Fler snygga kläder här : HEMSIDA






                                      Det har varit varit en helt givande dag

Med detta önskar jag dig en super bra vecka










Information om sfm affärsmöjlighet  via svensk support





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis