Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

lördag 3 januari 2015

Mina första funderingar : tänk om jag inte är tillräckligt smart att få detta till att fungera




Det är inte många människor som drömmer om att arbeta långa timmar i ett jobb eller företag med begränsade möjligheter, men ändå så många gör det Jag vet för jag var där tidigare. Du rusar upp till en irriterande väckarklocka, du fastnar i trafiken på väg till ett jobb du inte vill göra, där du får ta order från en chef som du förmodligen inte gillar och vet att du får betalt en lön som är begränsat oavsett hur hårt du arbetar.


Här är jag och min min man på utbildning i London ( DEA workshops )



Det som har förändrats för mig är inte bara inkomsten, utan jag har fått chansen att leva ett liv i frihet. Ett liv som inte längre handlar om att leva vecka efter vecka att drömma om, att önskar saker som jag inte kan ge min familj. Jag har hittat en möjlighet som ger mig frihet att arbeta var som helst och göra vad jag vill, när jag vill och kunna unna mig min familj det jag tidigare bara drömde om.
Det är sfm affärsmöjlighet, är en verklig möjlighet att arbeta online och leva livet på det sätt du vill.

Ja, vem som helst kan göra det.


Min största oro var när jag övervägde att gå med var att jag skulle inte vara tillräckligt bra. Frågor som dök upp var " tänk om jag inte är tillräckligt smart att få detta till att fungera." Vad ska andra tycka om det inte fungerar? Vad händer om jag inte är teknisk kunnig? Ärligt talat jag har ingen aning om e-handel, Internetmarknadsföring, webbsidor etc..Det såg ut som ett gyllene tillfälle, men jag var ändå kritisk och skeptisk. Men någonstans hade jag hopp om ett bättre liv och det var det som drev mig att komma igång och låt mig säga dig att jag är oerhört tacksam för denna möjlighet och ångar inte en sekund att jag hittade detta. Det har gått 3 år nu och lever och älskar mitt jobb.
Affärssystemet som dessa killar har skapat är så enkelt,`löjligt. I video utbildningarna och de levande träningar de praktiskt taget är med och visar dig steg för steg, på ren svenska, hur man gör allt de gör. Ingen befintlig utbildning som krävs. Allt du behöver är vilja och ett driv att vilja komma framåt.


Du kan ha denna också, med en plan som troligen trotsar allt du nu tror att du vet om online-företag!


Tänk att kunna stanna hemma med barnen eller vara nära familjen och samtidigt kunna äga ett företag som:


förbinder dig med över en miljard kunder över hela världen, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan.

kräver inte att du ska se eller personligen sälja något till en enda kund! utan försäljningen sköter sfm säljkonsulter åt dig

kan du arbeta deltid, var som helst - Allt du behöver är tillgång till en dator / laptop och en internetuppkoppling.

kräver ingen försäljning eller trugande till familj och vänner, bygga team eller rekrytera någon downlines.

låter dig välja dina produkter och tjänster.

gör att du kan "ställa in den och glömma det" - Du kommer att lära dig att utnyttja, enkla men fantastisk teknik som låter dig att göra jobbet en gång, sätter den på autopilot låter det nästan att ta hand om sig själv!

kräver noll erfarenhet eller särskilda tekniska färdigheter. Om du kan använda e-post och surfa på internet, kan du lyckas med detta.

kräver inte att du måste lagra,  eller leverera varor, produkter eller tjänster. kräver inte heller att du måste ha egna produkter utan kan arbeta med de digitala, dea produkter affärssystemet erbjuder

ger dig möjlighet att "tjäna medan du lär" för att hjälpa dig att nå dina inkomstmål på kortast möjliga tid!

en steg för steg utbildning för få fart på din business








Via svensk sfm support sida kan du göra en intresseanmälan

Inget är bindande och du får e-mail information om hur du kan komma igång att jobba hemifrån och via Internet






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis