Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 2 januari 2015

Inredning är alltid lika roligt

Hej och välkommen

Idag har det verkligen varit en blåsig dag, rent ut sagt storm. Men jag tog mig ändå ut på en långpromenad. Kände att jag behövde det. 

Och så har suttit jobbat lite medan grabben min tittade på sina tecknade program

Hamnade på inredning. Det alltid lika kul att förnya. Jag hittade denna trevliga matta. Den kommer från Bloomingville.  Vill bara ha den och så får det bli


Happiness is not a destination matta - 60x120 cm - Bloomingville




Är just nu lite svag för rosa. Så denna var också lite cool

Tennessee taklampa - rosa - LampGustaf






Har alltid gillat Mumin och denna är fin , att ha i hallen så barnen får sin egen plats att hänga sina ytterkläder på



Mumin hängare - vit - Pluto Produkter

Mer trevlig inredning via denna hemsida : http://bfy.nu/se/CGy





-----------------------------------------------------------------------

Idag vill jag även ge dig en inblick i det jag jobbar med och endast via Internet

Jobba hemifrån eller var du än befinner dig


HEMSIDA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis