Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 26 september 2014

Vi kan välja att vara där vi är nu eller fortsätta och göra en action mot ett nytt mål

Hej och trevligt att du tittar in på min sida 

Sitter just nu en fredag kväll och lyssnar på både Idol och webinar med Jay Kubassek grundaren till sfm affärsmöjlighet. 

Han berättar just om man börjar sätta i en aktion mot ett mål, så det som sker är otroligt spännande. Det man inte hade aning om blir så stort och möjligheterna är oändliga .Det är liksom magiskt med det som sker. Och att sen ha kontroll över sin plan och vad ska ske med de mål man sätter är så himla lärande.

Jag säger det igen, har aldrig lärt mig så mycket om business, personlig utveckling och marknadsföring sen jag kom i kontakt med Jay Kubassek, 2011. Ja det är många år nu, men inspirationen är fortfarande på topp tio sen jag började jobba hemifrån och endast via Internet. Det finns ingen dag som är tråkig och jag älskar detta så otroligt, för när jag gör andra saker, dvs har  ledigt så bara kryper i det i mig att får komma till datorn och göra det jag älskar, som detta att jag jobbar mycket av tiden på Facebook och på andra forum och Youtube är också så inspirerande.   

Och nu till Idol. Säger jag bara att de är så oroligt duktiga, men Mollie äger verkligen scenen, Vilken tjej och som hon kan sjunga :) som Bagge säger du är bara " I love you "

Hemligheten med vad du gör idag, är din framtid. Hur du bygger din affärsplan är din framtid
Alltså viktigt är att fundera på vad din vision är för framtiden och hemligheten är vilken plan du lägger och ditt jobb du lägger i det. Din plan är din och den jobbar du själv efter , ingen annan mer än just den du känner trygghet med har rätt till din plan och kan följa dig på vägen.

Att vara 110 % driven ger dig större resultat än du kan föreställa dig. Att ta bort Jante från axlarna, alltså han som säger att du kan inte detta, för du har alltid gett upp för snabbt. Bara bort med honom. Så jobbar jag, hela tiden säger jag att det här kommer gå bra och så r också blivit. Tack Jay, för att du är där och ger oss i teamet en otrolig inspiration och får att förändra oss i vårt tänkande. Min framgång är min , men också en otrolig hjälp fran sfm teamet och kära medlemmar.

Vi kan välja att vara där vi är nu eller fortsätta och göra en action mot ett nytt mål










Din framtid är din och gör den till din redan i år

Våga ta steget till den resa du inte kunde föreställa dig 



För att du ska få en inblick mer i denna affärsmöjlighet, så har du möjlighet att göra en intresseanmälan direkt via svensk support sida:

Lyssna till svensk sfm video och här har du möjlighet få en 7 dagar email info


HEMSIDA





Med detta vill jag önska dig en super bra helg och njut av varje sekund :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis