Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 4 september 2014

Om allt vore möjligt vad skulle det innebära för dig

Hej och hoppas du haft en bra dag

Idag har jag jobbat en del med att förändra mina bloggar och sidor. Det tar sin lilla tid och kritisk som jag är blir är jag aldrig nöjd direkt utan kan hålla på ändra några gånger innan jag känner att det det blir bra. Men så är det säkert för de flesta att man vill göra så bra som möjligt. 


Sen har jag hämtat grabben min från förskolan och han skulle ha en kompis med sig hem till oss och de är så kul att lyssna på dessa 5-åringar. Det har så mycket fantasi i sina lekar. Nu är det Turles som gäller, alltså dessa gröna gubbar , som också var moderna på 80- talet.

Just nu sitter jag och fundera på vad vi ska äta för mat idag. Har ingen lust att laga nån mat. Antingen hämta pizza eller hämta nåt grillat kött och kanske pastasallad. Har du också sådana dagar då du inte alls har lust att laga mat?

Och så ska jag hinna måla vårt hus. Vi börjar komma till slutet på målningen. Fint blir det i alla fall och efter det ska hinna med långpromenad. Så kvällens schema är fullbokad








Du har säkert hört detta någon gång , " Om allt vore möjligt vad skulle det innebära för dig? "

Att tänka framåt och se sin vision , vad man ska tex, vara om ett år, två år osv..

I stress och friskvårdsutbildningen som jag gick för 5 år sedan fick vi ofta höra detta citat. På den tiden såg jag redan att jag skulle bli egen, men jag visste inte att jag för tre år sedan skulle jobba endast via Internet, så vägen kan ändra sig även om visionen är kvar

Jag vill gärna ge dig en inblick över sfm internet verksamhet och hur man kan jobba hemifrån 

Få info via email

Via svensk sfm sida kan du göra intresseanmälan :  


HEMSIDA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis