Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 10 september 2014

Idag tänkte jag ta upp om hur lätt det är att tjäna pengar via Internet eller skapa sig framgång och jobba som digital entreprenör.

Hej och välkommen

Har jobbat färdigt med ännu en blogg och den äger Ulf Bengtsson 
http://jobbaonline.blogspot.se/


Det är inspirerande att skriva för man kan skriva om vilket ämne man nu vill

Idag tänkte jag ta upp om hur lätt det är att tjäna pengar via Internet eller skapa sig framgång och jobba som digital entreprenör.

När jag skriver lätt, då menar jag inte några " snabba pengar " som många utlovar och inte håller. Utan via sfm`s utbildning får du på ett lätt sätt lära dig att skapa din inkomst
Jag kunde lägga mitt gamla jobb ifrån mig , när ett år hade gått, så i början hade jag två jobb och det gick helt enkelt att kombinera dem. Ja la all den tid jag hade till affärssystemet och på den vägen blev och idag jobbar jag helt med detta och så tacksam att jag fann detta

Vad innebär en digital entreprenör?

Jo det är en företagare som arbetar endast via Internet 
I mitt fall jobbar jag endast med digitala tjänster och digitala utbildningar
Via affärssystemet får man all grundutbildning och lär sig sälja i stort sätt vilken produktman vill. Det bästa är att man via detta system inte behöver ha egna produkter eller sälja själv för det säljteamet åt oss.

Är du beredd att börja investera till dig själv och din framtid? Är du beredd på att jobba hårt och vara 110 % driven? 

Nu som det ser ute på marknaden med jobb och oroligheter i världs ekonomin och denna riksdags val som vi har på gång så berör detta inte oss så väldigt mycket. När det blir sämre tider söker människor världen över ännu mer att finna möjligheter att skapa inkomst  och kunna jobba hemifrån. Och därför är det otroligt system om man bara följer steg för steg utbildningen, så finns inga gränser på hur mycket inkomst du vill ta in


Här ger jag dig info - video där Stuart Ross ( grundaren av sfm internet verksamhet ) berättar mer om hur du kan bygga framgång






Via sfm´s engelska sida kan du direkt göra en intresseanmälan och få tillgång en 7 dagar e-mail kurs digitalt ( inget är bindade )

Hemsida



Så här säger Lee & Tami ( digitala entreprenörer och sfm medlemmar )



" This is the simplest business model we have ever experienced! We’ve never seen a system that creates profits as quickly as this one!"




Komihåg !! Det finns inga gränser. Du kan nå hur högt du än önskar
Vad är din vision? 





Med detta önskar jag en trevlig fortsättning av dagen

Marjukka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis