Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 7 september 2014

En utflykt till Astrid Lindgrens värld blev det idag och så hann jag också att jobba online med sfm

Hej och hoppas du haft en bra dag

Vi har en jätte trevlig dag i Astrid Lindgrens värld och sett de flesta figurer från hennes barnfilmer. Ronja rövardotter och rövarna var några av dem vi träffade



Min son han älskade hela stället. Han valde en mysse och bysse, precis det som Emil hade i filmerna och fick byssen graverad med sitt namn och detta årtal. Våra barns farfar var också med. Han hade aldrig tidigare varit i Astrid Lindgrens värld , så han tyckte verkligen om det. Så det passar verkligen alla åldrar ung som gammal

På hemvägen stannade till i Växjö för att äta en bit mat och det också en trevlig liten stad med flera gågator

Sen när vi kom hem la jag nån timme på sfm och jobbade på Facebook och blogga lite
Att jobba hemifrån är en oerhörd frihet och jag är verkligen tacksam för jag följde mitt hjärta och intuition för tre år sedan och gav mig in på att få framgång via Internet och med sfm internet affärssystem. Det fortfarande lika inspirerande och rekommenderar den som vill jobba endast via Internet att titta på sfm internet verksamhet  

Nu ska jag ladda inför morgondagens målning av vårt hus. Vi börja närma oss slutet av målningen och fint blir det,



                                       Med detta önska jag dig en trevlig söndag

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis