Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 25 september 2014

Inspiration, inredning, mode och möjligheter

Hej och välkommen till min sida

Satt och surfade runt som vanligt och kom in på http://www.styleroom.se 
Här kan man få tips om det mest inom inredning och trädgård. En super bra sida om man är i inredningstankar och vill ändra om, så jag rekommenderar dig att titta in där om du vill ha inspiration







Jag älskar allt vad inredning heter och trädgård är också himla inspirerande. Och kläder är också mitt stora intresse i olika perioder

H&M har också lite inredning om man behöver förnya något. De har fina kuddar, gardiner, ljusstakar, ljuslyktor, handdukar,  påslakanset etc....



Dessa ljuslyktor tycker jag är fina. De var inte så  dyra 29 kr st. Finns på H&M sidan
Fint att ha på vardagsbordet och fint att ha tända under mörka höstkvällarna






Nej nu måste sätta igång att planera middagen för idag. Vet inte riktigt vad vi ska äta idag
och innan jag avslutar här vill jag dela med mig den möjlighet som jag arbetar med.

Jag jobbar med sfm & dea internet verksamhet och då endast via Internet
Via svensk sfm sida kan du göra en intresseanmälan och få 7 dagar info till din email och få veta mer om konceptet

HEMSIDA

Med detta vill jag önska dig en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis