Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 5 september 2014

Det alltid ett ansikte och en riktig person folk vill se,när någon marknadsför en tjänst..

Hej och hoppas du haft en bra fredag

Jag och grabben har varit ute och njutit av sensommaren och mött upp hans storasyster som går gymnasiet på en annan ort och varje fredag kommer hon hem över helgen. Så det blir alltid några trevliga aktiviteter när familjen är samlad

Från det ena till det andra så tänkte jag ta om det här med att göra sin egen marknadsföring över sig själva hur viktig den är för din framtid om du har en verksamhet eller tänker starta något. Det alltid ett ansikte och en riktig person folk vill se,när någon marknadsför en tjänst. Jag hade inte själv börjat något om inte kunde se vem som stod bakom tjänsten eller konceptet.







I sfm & dea affärsprogram lär man sig hur man marknadsför både sig själv och produkten.
För att du få en inblick om hur sfm fungerar och du kan få ett helt färdigt komplett affärssystem som du kan tjäna din inkomst och samtidigt jobba hemifrån eller var du vill. Idag jobbar jag enbart med detta och sett inom ett års tid min verksamhet växa. Vilket jag aldrig trodde var en möjlighet, eftersom det tar ca 3- 5 år att bygga upp en traditionell företagsamhet

Här igenom sfm: direkta sida kan du kostnadsfritt boka in för webinar och få en snabbkurs att lyssna igenom om konceptet skulle passa just dig

HEMSIDA



Nu måste jag i säng , ska upp 5.30, för vi ska till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och ha kul

Berättar imorgon hur vi hade det :) 

Med detta önska jag dig en super bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis