Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 18 september 2014

Skapa ditt digitala liv

Hej och välkommen

Om du fick fria händer, vad skulle du vilja göra av ditt digitala liv?

Kanske frågan känns märklig? 

För att jag frågar är för att de flesta, vill hitta något att arbeta via Internet. Men vet inte riktigt vad och söker och söker. Några provar på olika program som finns på Internet, men slutat också ganska fort för det vet inte hur de ska hantera marknadsföringen.

Jag har själv har jobbat i över tre år med detta fantastiska affärssystem med otroliga utbildningar och digitala tjänster. Har fått lära mig hur företagande fungerar från grunden. Det bästa var att jag aldrig behövde ha egna produkter, utan marknadsför de produkter och tjänster som sfm erbjuder. Dessutom så säljer jag ingenting, utan det gör säljteamet åt mig. Så jag har lugnt kunnat ägna tid och utbildningarna och lära mig hur man marknadsför på Internet eller driver trafik till de hemsidor som jag har fått från sfm. 

När jag fick frågan vad jag ville göra med mitt digitala liv, så var det först och främst friheten jag var ute efter. Att kunna jobba var jag vill med min laptop och vara nära familjen, också självklart var det ifrån hemmet jag ville jobba. Och jag ville också ha utveckling och mer kunskap och på den vägen är det idag. Jag älskar verkligen mitt jobb, som digital entreprenör, där jag bestämmer över mig själv. 







Ikväll ska jag vara med på den svenska utbildningen online och få nya idéer. Det ska bli kul.



Du kan också få en Gratis träning, via engelska sidan ( sfm )
Det som krävs, att man svarar på frågorna, annars kommer man inte själva den digitala träningen och får information hur man kan komma igång och skapa inkomst via Internet och få all info om sfm affärsmöjlighet (inget är bindande )

SFM APP SIDA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis