Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 8 september 2014

Att välja rätt väg, är inte alla gånger lätt - Se jobba online med sfm



Hej och tack för att du besöker min sida

Var det slumpen som gjorde att du hittade min sida eller kanske du helt enkelt vill ha en förändring 

Att ge sig ut på Internet är en djungel, när det gäller hitta affärsmöjligheter

När jag för tre år sedan var på jakt efter en bättre inkomst och förändring, dvs att jag ville byta yrkesinriktning, så var det betydligt lättare att se på det som fanns på svenska marknaden. Det var mest MLM koncept och undersökningsprogram. Så det var av en slump att jag fann detta affärssystem via en annons på Facebook. Och på den tiden var även annonseringen rätt nytt på Facebook. Så det har hänt en hel del på dessa tre år, då jag har jobbat endast via Internet. Det har uppkommit en uppsjö av olika business möjligheter. Men se upp för de som lovar snabba pengar. Då är det troligtvis inte det de lovar. Ska man ha framgång via Internet så krävs en hel del jobb och utbildning på hur man går tillväga. Med sfm:s affärssystem har du hela paketet, utbildning, digitala tjänster & produkter ( så du behöver ingen egen produkt) , 20 tal hemsidor att tillgå, utbildning på hur du skapar egen hemsida, professionella konsulter som säljer åt dig, så du behöver aldrig sälja själv, ett system som helt enkelt arbetar på automatik för dig när det gäller försäljningen för dig, automatisk email utskick till dina kunder och live utbildningar online och även live utbildningar i London och Sydney osv….




Att välja rätt väg, är inte alla gånger lätt

Hur ser du på din framtid? Kanske du tycker att detta är en väldigt personlig fråga

För att jag fråga dig detta, är för att många går bara mekaniskt fram utan att ha visioner och mål att förverkliga det de innerst inne vill göra

En del skyndar på stannar knappt tills kroppen bara säger stopp
Foto: Är du trött på att springa runt i ekorrhjulet? Vill du ha mer frihet? Skapa din digitala livsstil nu. http://tidyurl.com/8vpkni


Lyssna till Jay kubassek  & Stuart Ross ( grundarna av sfm, six figure mentors )







Jag vill gärna ge dig en inblick över sfm internet verksamhet och hur man kan jobba hemifrån

Få info via email

Via svensk sfm sida kan du göra intresseanmälan :


HEMSIDA





Med detta vill jag önska dig god fortsättningen av dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis