Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 15 september 2014

Ett digitalt liv - Jobba ifrån hemmet

Hej och kul att du tittar in

Ny vecka och nya utmaningar

Att välja rätt väg är ingen självklar sak alla gånger. När jag valde min väg att jobba endast via Internet så var det friheten som var nummer ett. Att jag fick mer tid för min grabb och var nära familjen även om jag jobbar från hemmet. Och dessutom var jag inte nöjd med den ekonomin som jag fick då jag jobbade med wellness.

Det finns en del som börjar med sfm internet verksamhet, för att de vill byta yrke, få mer frihet och framförallt få mer utveckling

Den utveckling som vi får, är av alla utbildningar som vi kan ta del av i affärssystemet och skapa den möjlighet vi önskar.

Och det bästa är att vi inte behöver sälja själv, utan det gör sfm säljkonsulter åt oss.


Här kommer info om ett digitalt liv av Stuart Ross, grundaren av sfm & dea 




Vill du veta mera om konceptet och hur man kan starta igång att jobba hemifrån och via Internet?

Lyssna till svensk sfm video och här har du möjlighet få en 7 dagar email info

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis