Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 17 september 2014

Sol, fira och jobb

Hej och kul att du tittar in

Idag har jag födelsedag och har fått så fina presenter av mina barn. Vi ska fira dagen med ett restaurang besök. Det inte ofta jag har så här varmt på min dag. Jag brukar säga att när jag fyller år är hösten redan här och kylan kommer snabbt då. Hela veckan har de lovat att det ska vara 20 grader varmt och sol. Så man tackar bara och njuter. Och gratulationerna har strömmat in på Facebook och via sms och telefonsamtal , så jag känner mig mycket tacksam och glad.

Nej nu tänkte jag ge dig en inblick om hur det är att arbeta hemifrån och via Internet med sfm & dea internet verksamhet

Via Stuart Ross (grundaren av sfm , six figure mentors ) som berättar lite om verksamheten








Vill du veta mera om konceptet och hur man kan starta igång att jobba hemifrån och via Internet?

Lyssna till svensk sfm video och här har du möjlighet få en 7 dagar email info


HEMSIDA










Ha en fortsatt bra dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis