Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 28 december 2014

Sune i fjällen och shopping blev det idag .....och jobba hemifrån hann jag också med.....mer info om hur du kan komma igång att jobba hemifrån

Idag blev det både jobba och familjedag. Jobba några timmar hemifrån med sfm affärskoncept som jag har jobbat med i ca 3 år. Och sen på eftermiddagen gick jag på bio med familjen och så Sune i fjällen.



Sune i fjällen var verkligen trevlig och jag rekommenderar verkligen den om ni har familjemedlemmar i olika åldrar , för den var för alla åldrar

Sen hann vi med lite shopping också. Jag hittade lite på rean, men det får bli lite hemligt för det ska min bror och hans tjej få. Så läser de bloggen har jag ju avslöjat allt.

Vill du veta mer om hur du kan komma igång att arbeta hemifrån och endast via Internet?

Via svensk sfm support sida går det bra att göra en intresseanmälan

Hemsida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis