Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 9 december 2014

Men hur många gör verklighet av sina drömmar?

Åter igen vill jag ta upp den här frågan att många vill förändra och säger ofta sina drömmar vad de vill, men bottnar oftast av att vad ska de göra och kan de det.

Men hur många gör verklighet av sina drömmar. Inte många. Ofta bottnar det i en rädsla att misslyckas eller vad andra ska tycka

Många av mina vänner frågar ibland vad det är jag jobbar nu med. Och varje gång jag nämner att jobba ju hemifrån, det har jag ju sagt. Då höjer de på ögonbrynen och säger åh det skulle jag också vilja. Då säger jag alltid att de kan du ju . Då får jag till svar , äsch nej jag vet inte  och et mummel och tveksamhet. Detta kan även den som inte kan så mycket om Internet.

Varför är det så lätt att säga vad man vill, men inte följa sitt hjärta? Att bara vara kvar i det gamla är så tryggande. Man vet vad man har men man vet inte vad man får

Jag är verkligen tacksam att jag vågade ta steget att jobba med Stuart och Jay som har byggt upp sfm & dea affärskoncept






 


Det bästa med detta är att man får utbildning på att bli digital entreprenör, dvs man lär sig jobba framgångsrikt på internet med en egen nyckelfärdig verksamhet och samtidigt som man lär sig,  så skapar man inkomsten

Det bästa är också att man aldrig behöver sälja själv utan det gör säljkonsulter åt oss. 
För att jag brinner för det här konceptet är friheten, att jag kan vara hemma och nära min familj och att jag lär mig nya saker regelbundet och att jag inte behöver sälja och jaga folk utan kunderna hittar mig istället

Via svensk support går det bra att göra en intresseanmälan

HEMSIDA

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis