Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 9 december 2014

Konstnärstalanger och tomtar

Hej och kul att du tittar in

Igår hade jag och grabben min, lite pysselkväll

Vi målade tomtar av färdiga gipsfigurer som jag hittade billigt på Jysk
Åh vad min grabb tyckte det var roligt. Fast det var så pilligt, så målade han riktigt bra. 
Han har riktiga konstnärstalanger fast han bara är 5 år. Första tomten var han väldigt noga med och den på den andra började han tappa koncentrationen så han fick lite större ögon och mun

Så här fina blev de















 -------------------------------------------------------------------------------


Att jobba hemifrån har gett mig möjlighet att vara mycket mer, nära min familj och jag kan avbryta jobbet när själv vill

Är du intresserad av att veta mer om hur du kan skapa frihet och vara mer hemma med familjen?

Få info till din e-mail

Intresseanmälan via svensk sfm support : HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis