Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 30 december 2014

Nytt år...helt orörd.....vad skulle du vilja göra? Jobba hemifrån? Jobba via Internet?

Snart nytt år. Några ger nyårslöften och några har redan klart för sig vad de ska göra 2015

Ett helt nytt år framför oss., helt orörd än så länge.

Hur ska du göra för att få det bästa år du önskar?

Jag och mannen min pratade om att vi skulle göra vårt år till det roligaste året, med en massa skratt och roliga aktiviteter.

En del letar nya vägar att kunna förändra sin tillvaro till det bättre

En del vill byta yrkesinriktning

En del vill bli sin egen chef och bestämma sitt eget arbete 

Då jag för 3 år sedan funderade på vad jag ville göra, så var det viktigt att hitta något som jag kunde jobba via internet och på den vägen blev det. Jag började med sfm affärskoncept och följde steg för steg utbildningen och jag var även med på utbildning i London i höstas och fick träffa flera entreprenörer och Jay Kubassek ( grundaren av sfm affärsmodell ) . Det var verkligen en kick och gav en sådan inspiration


                                              Jobba hemifrån & via Internet 





Intresseanmälan via svensk support sida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis