Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 2 december 2014

Det krävs tålamod och ett stort driv om man vill resultat i sin business, även om det är ett arbete via Internet

Hej och välkommen

Nu har vi då kommit in en månad som är hektisk med all julhandel, bakande osv..och som är också vacker med all ljus i fönstren och en vit mark.

De är så kul att följa grabbens iver. En femåring funderar mycket över just julen. En dag sa han till mig att jag tror inte på tomten, för hur ska han komma hit här finns ju ingen snö. Så tankarna går i varv. Nu är det mycket med julkalendern, både radio och tv. Men där har också hänt förändringar tack vare all digitalisering. Idag kan han se den när han vill på SVT play och höra också när han vill. Det var annat när jag var liten då fick vi allt stiga upp klockan 7.00 och bänka oss så vi inte missade julkalendern och några år senare när jag var äldre kunde man se den i repris på kvällen.

Ja de är så kul att följa min grabb. Han är just inne i en kreativ tid. Han ritar och skapar. Just nu håller han också på och gör en egen julkalender.De så härligt att se hans driv och vilja. 

Här kommer smakprov på min grabbs egen julkalender, där lucka 1 och lucka 2 är färdiga




Ja som sagt det krävs tålamod och ett stort driv i allt man vill ha resultat. Det är inget som görs av sig själv.

Men däremot har jag väldigt mycket hjälp, tex att jag aldrig säljer själv utan det gör sfm säljkonsulter åt mig och jag har automatisk e-mail utskick som går ut till de kunder som vill jobba via internet och hemifrån och som är intresserad av att få mer information om hur man börjar

De jag lär mig är att marknadsföra konceptet, ingen egen produkt behövs utan här finns ett otroligt affärssystem med alla tänkbara verktyg och utbildningar man behöver för att få framgång med sin business. De har gått över tre år sedan då jag startade igång med denna nyckelfärdiga internetverksamhet och jag brinner verkligen för detta 

Via svensk sfm support sida går det bra att göra en intresseanmälan



Med detta vill jag önska dig en fortsatt bra dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis