Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 18 december 2014

Att hitta nya vägar och idéer via Internet ....jobba hemifrån och vara mer med familjen

Hej och välkommen

Visst är det väl underligt, att så fort man börjar närma sig slutet av året börjar man fundera på nya vägar och idéer. Så var det för mig med, för över tre år sedan och jag hittade konceptet 1 april 2011. På den tiden hade jag nästan svårt att föreställa mig att jobba helt via Internet. Under ca 3 månader letade jag efter något på Internet, men höll på ge upp för de mesta var bara massa undersökningsprogram som man inte tjänade mer par kronor på och MLM koncept som man ändå var tvungen att sälja ute till folk. Men en dag så av en slump kom en annons på min Facebook sida och jag började granska den noggrant och visst var jag skeptisk från början.  Men när jag gick igenom steg för steg utbildning så försvann osäkerheten. Och i år var min man och jag med på DEA GOLD Workshops i London och fick träffa grundaren till affärssystemet och dessa professionella föreläsare som lärde oss viktiga delar av internetmarknadsföring.


Att välja rätt väg är inte lätt, men lyssna inåt och se vad du får för svar. Besluta själv och låt ingen annan komma med sina kloka råd hur du ska göra. För det kan du allra bäst och vet innerst inne vad du egentligen vill med ditt liv.
Hur skulle din tillvaro se ut om du skulle våga förändra?


Att skapa kraften och framgången via Internet idag är verkligen möjligt. Eftersom efterfrågan av digitala produkter och tjänster har blivit väldigt stort och ökar mer och mer.

Jobba online och hemifrån med ett digitalt affärssystem som omfattar all utbildning, produkter, system och support du behöver för att lyckas på nätet.


Vilka är det som då har kommit igång att arbeta med sfm affärskoncept`?


Människor känner är missnöjda med sitt jobb
Människor som ogillar att ha en chef
Individer som söker extra inkomst
Arbeta hemma föräldrar, hemma fruar
Människor som vill förändra sin livsväg 
Arbetslösa och drabbats hårt av den globala lågkonjunkturen
Pensionerade 
Affiliate marknadsförare
Personer som inte har egna produkter 
Nätverksmarknadsförare
Online företagare
Högskole- och universitetsstudenter
Banktjänstemän, advokater, läkare
Offline företagare

När jag väl började jobba med konceptet, då fick jag en helt ny bild av mitt liv. För mig var det viktigt att få vara nära min familj och att min lille grabb som då var 2 år skulle inte behöva vara så länge på förskolan. Så blev det. Idag är han 5 år och är ca 24 timmar i veckan på förskolan och då under de timmar jobbar jag effektivt för att sen kunna umgås med honom. 

Så för mig var frihet nummer ett och minskad arbetstid som nummer två och som nummer tre kunna resa och göra roliga aktiviteter med familjen utan att vända på varje krona och så blev det. Idag har jag ett drömarbete, som inte går att beskriva med ord utan måste upplevas i verkligheten. 

Men visst det krävs hårt arbete från början, men följer man bara steg för steg utbildningen så kommer man få resultat. 

Här kommer en video, där andra internet entreprenörer berättar hur deras liv har förändrats




Via vår svenska hemsida kan du läsa mer om konceptet och göra en intresseanmälan

HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis