Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 28 april 2016

Pyssel och längtar tillbaka till de soliga dagarna

Oj vad man längtar tillbaka till de soliga dagarna som var i förra veckan. Nu har det blivit precis så där lurigt väder som det brukar vara i April och den där snön var helt onödigt

Nej nu vill jag ha solen tillbaka. Här kommer några bilder som jag tog förra veckan och får njuta av havsbilden

 
 
 
 
Idag bestämde jag och grabben min ta en spontan ledig dag. Det går göra det nu så länge han går i förskoleklass. Så vi passade på just idag när det är en grå regnig dag. Vi satte igång att pyssla.
 
 
Här kommer min konstnär och han håller på och målar en gitarr
 
 

 
 
Nu är det dags att fortsätta att umgås med grabben. Delar gärna med mig en länk där du kan ta del av hur man kan jobba endast via Internet och hemifrån eller precis var man än befinner sig bara man har en laptop eller mobil och internetuppkoppling

KLICKA IN HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis