Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 21 april 2016

Guld värt , är ingen morgonmänniska

Hej! Hoppas din dag har varit bra. Min har varit fullt upp i två dagar, med att jag har jobbat med mina andra hemsidor. Så klart har jag hunnit med några långa promenader också. Har en stegräknare och försöker få in 5000 -10000 steg om dagen för hålla hälsan i schack.

Och så klart har jag också umgåtts med min son. Jag brukar hämta honom på fritids rätt tidigt så vi hinner umgås och göra hans aktiviteter, som simning och fotboll. Helgen som var , hade han fotbollscup och spelade tre matcher det var hans första matcher sen han började träna

Här kommer en glad kille som är på väg till matchen


 
 
Han fick ha nummer 5, precis som hasn storasyster också hade när
hon spelade fotboll i tonåren
 

 
 
 
 
Det är verkligen underbart att kunna arbeta hemifrån med detta affärskoncept, som är helt internet baserat och då kunna jobba var man vill. Jag valde detta för att jag kände att jag ville inte jobba 7-16 jobb och var trött på alltid känna mig bunden och så är jag ingen morgonmänniska, utan kan bestämma nu när jag ska lägga min tid på arbetet. Och så kan jag ta mina morgonpromenader efter jag lämnat min son i skolan och därefter känner jag mig redo att planera mitt jobb.
 
 
Alla dessa år som jag har jobbat på Internet har varit verkligen guld värt, inte bara ekonomin utan att jag får följa min grabb och min dotters utveckling och kunna umgås med dem utan att vara trött och sliten, vilket jag var då jag jobbade heltid som anställd.
 
 
Vill du veta lite mer om konceptet , att kunna investera till sig själv och sin framtid och jobba endast via Internet?
 
 
Här kommer du till vår andra hemsida .---> HEMSIDA
 
 
 

 
 
 

 
 

 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis