Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 10 april 2016

Söndag, shopping och arbete

Hej och välkommen

Idag blev det en runda på stan och fick handlat lite sommarkläder inför vår Italienresa om en månad. Där var verkligen en del snygga kläder. Grabben vår fick vara hos farfar, för han inte så glad för att gå i affärer.

På vägen hem började jag redan längta till min data att få jobba igen. Älskar verkligen mitt arbete, är väl lite arbetsnörd.

Sen har tittat runt på olika shoppingsidor på Internet och visst finns det mycket som är fint. Hittade flera fina kimono och andra fina kläder. Här kommer du till deras Hemsida 

Här en av dem

 multi



Åter till det jag jobbar med. Det är ett digitalt affärskoncept, där jag bara marknadsför deras utbildningsprodukter och tjänster och får betalt med bra stora provisioner. Deras säljavdelning göra hela uppföljningen med kunderna, från första att de säljer och sen följer de upp kunden i alla steg

Hur kan man då komma i kontakt med det här affärskoncept och jobba bara via Internet

Jo genom denna HEMSIDA



Med detta vill jag önska dig en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis