Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 24 oktober 2014

Våga förverkliga drömmar



Hej och välkommen till min sida

Söker du en möjlighet där du kan få både frihet och utveckling? Vill du kunna jobba hemifrån eller var du än befinner dig?


Så var det för mig när jag för tre år sedan letade efter en möjlighett på Internet. För mig var friheten att styra mina dagar som jag vill det viktigaste. Och idag är jag otroligt tacksam för denna gemenskap i teamet och affärsmöjligheten som har gett mig och min familj så många möjligheter, att resa mera, och umgås mera

Idag skulle jag aldrig vilja jobba i det tempo jag gjorde för fyra år sedan. Då när jag var anställd då tänkte jag alltid att när jag går i pension ska jag göra detta och detta. Jag liksom sköt framför mig alla mina drömmar. Och rädd var jag att bryta mig loss. Jag tror inte att jag var ensam över att tänka och känna så. 

Men en dag sa det bara stopp, Det var som om en röst sa inom mig att nu måste du göra något åt ditt liv och inte sitta där som gammal och ångra allt jag inte gjorde. Så mitt beslut blev att att jag skulle starta eget och på den tiden var det Wellness som jag ville jobba med. hjälpa människor med hälsan. Så jag startade igång med Herbalifes produkter och erbjöd människor produkterna.  Visst var produkterna väldigt bra, och visst gav de resultat genom att de kunder jag hade gick ner i vikt och fick fina resultat. Men hela tiden fick jag höra på Herbalife mötena att det gick inte att jobba med kunder. Och det hade de rätt, för det var ett himla jagande efter nya hela tiden så att man fick in en nåt så när inkomst och så skulle man jobba så mycket på visa produkter för vänner och bekanta. Och så för att businessen skulle ge något så var det nya distributörer som var man tvungen att designa in. Men där brast det för mig. Springa på en massa hotellmöten och lyssna till folk som hade gjort framgångar och det ena och det andra, som tex, flotta bilar och t.om helikoptrar. Nej jag blev oerhört trött på allt jagande och vad sponsorn tyckte att jag skulle göra. Det var som om man aldrig gjorde något för sin egen del. Så en dag fick jag nog och det var för tre år sedan och började titta runt på nya möjligheter och på den vägen är det idag. Förra helgen var vi på Utbildning i London och fick en sån inspiration. Idag jobbar jag inte för någon annan vill det utan allt är bara till mig själv. är så otroligt tacksam för denna internetmöjlighet

Via min svenska hemsida kan du läsa mer om affärsmöjligheten

http://www.digital-entrepreneur.info/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis