Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 26 oktober 2014

SFM & DEA / Affärsmöjlighet - med utbildning

Hej och välkommen till min sida

Idag får jag ta tag i min motion. Vädret är verkligen passande för en timmes power walking idag. Och så har lovat grabben min att vi ska spela Yatzi senare . Han älskar och spela spel. Det har liksom blivit en vinnarinstinkt i honom och mig vinner han ofta över :-) 

Sen vi var på utbildningen i London, 18 oktober med SFM, så har inspirationen flödat och nya sätt att marknadsföra har kommit upp i mig. 

Som digital entreprenör handlar det mycket om friheten att kunna jobba när man vill och var man vill för man har hela världen som arbetsområde. 

SFM erbjuder verktyg, utbildningar, resurser och nätverk för att hjälpa dig att så snabbt som är möjligt att hitta din framgång online och bygga din ultimata livsstil.

Här gäller det att få kunskap om man vill ha resultat på Internet
Det handlar inte bara om pengar... Det handlar om livsstil... att tjäna mer, arbeta mindre och njuta av livet!

En del glömmer att njuta av själva livet. Det låter livet passera som som i ett ekorrhjul


Då vi var i London på DEA Gold Workshop med SFM , den 18 oktober så hade vi en dag utan utbildning och passade på att besöka London city och på vägen till Big Ben skulle vi ta tunnelbanan och då var klockan runt 17.00 tiden. Vi kom precis in i rusningen då människor skulle hem och hade slutat sina jobb. Whau där kan man kalla stress och rusning. Jag har åkt Stockholms tunnel banan precis vid rusningstiden och där också stresskänslan hög , men det var verkligen ändå värre i London. Det var människor överallt och vilket tempo och det var ett under att ingen kollapsade av stressen eller skadade sig.

Att göra en personlig utveckling med SFM, six figure mentors innebär att man ser livet med andra ögon och när jag kunde släppa taget av mitt då varande jobb och ägna min tid åt bara den här affärsmöjligheten gav det mig en helt nytt att se på min tillvaro. idag uppskattar jag min frihet allra mest. Det alltid lätt som nybörjare och fokusera på pengar. Släpp de tankarna och så följa stegen hur går tillväga  i affärssystemet och det kommer på vägen din framgång, medan du njuter och har kul.

Idag är jag verkligen tacksam för att jag fann ett koncept där all utbildning går till mig själv och att jag har fått lära mig hur man driver trafik på Internet och får sina kunder 







Vill du veta mer om hur du kan starta igång att jobba via Internet och hemifrån?






Ta del av konceptet:


SFM &DEA / Affärsmöjlighet - med utbildning
Jobba hemifrån & via Internet och var du än befinner dig i världen

Svensk video information
Få en 7 dagars info via e-mail : HEMSIDA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis