Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

lördag 4 oktober 2014

Tacksamhet är det största i vårt liv

Hej och välkommen till min sida

Det var några dagar sedan jag skrev

Idag har det varit fullspäckad dag och kvällen slutade jag och mannen min med bio och såg Medicinen med Helena Bergström. Jo den var sevärd. Lite kanske en kvinnofilm för kvinnor i 35 åldern uppåt. Den hade sina poäng, helst det där att man ska tro på sig själv, annars bottnar man oftast i offer för andra och ser livet i ett tunnelseende, dvs att man står och stampar och inte kommer framåt. 



Men hur ska man då hålla självförtroendet i liv och vara stark i det man sysselsätter sig i.

Jag brukar varje dag tänka på allt som jag är tacksam över , som min familj, att vi får vara friska och glada och att jag har möjlighet att jobba hemifrån och varje gång min verksamhet går framåt, så tackar jag för det och firar också framgången

Så denna vecka har det blivit firande några gånger och det är jag otroligt stolt över, att verksamheten växer hela tiden

Som sagt livet är till för att levas och då är det viktigt att känna efter i sitt inre vad just du vill göra och säga nej ibland till det som är energikrävande 

Med detta vill önska dig en fortsatt bra dag
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis