Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 28 oktober 2014

En livsstil, frihet och så himla roligt

Hej och välkommen

Idag har strålande sol från blå himmel. Man kan knappt tro att det är Oktober.
På schemat står idag fönsterputsning. Klart att jag skulle betala för att nån annan gör det åt mig. Men där känner att jag vill  jobba med min kropp och så länge jag är ung vill jag själv kunna göra det. All arbete med hus är också motion.

Och när jag jobbar några timmar på datorn så känns det jätte kul att komma ut och göra andra saker som bara detta med fönsterputsning och samtidigt njuta av solen :) 

Att jobba via Internet och hemifrån  ger verkligen frihet, att bestämma precis var man kan jobba.

Ibland när vi är hemma hos barnens farfar så kan ju inte jag låta bli och låna hans dator, om jag inte har min egen med och jobba lite med driva trafik till min internetverksamhet. jag brinner otroligt för mitt internet jobb. De kan låta otroligt för andra men för mig är det verkligen en livsstil att kunna jobba på vilken plats som helst. 

Här kommer lite info:


Här kommer en videoinformation av Stuart Ross ( grundaren av sfm affärskoncept) 






Jobba via internet och var du än befinner dig

Få en 7 dagar info till din e- mail

Intresseanmälan via svensk support sida:


HEMSIDA




Alltså om du inte har egen produkt, så med med Six Figure Mentors (SFM) innebär att du är en fristående internetmarknadsförare “affiliate” där du marknadsför deras webbsidor med produkter/tjänster, låter dem sköta försäljning åt dig och du får provision. Med egen verksamhet köper du rätten till att utnyttja affärskonceptet samt utbildning för din framtid online. I dagens läge är det ca 50 miljoner sökningar via internet per månad efter de tjänster som SFM erbjuder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis