Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 27 oktober 2014

Jag har världens bästa jobb hemifrån och kan lägga upp jobba precis när jag vill.

Hej och välkommen till min sida

Ny vecka och jag barnen har höstlov. Vi åkte till stranden för att njuta av den varma höstdag som vi hade idag med 16 grader varmt och så gick vi även långpromenad.





Här kommer lite bilder från denna dag

















Några ord som min dotter sa idag " mamma du har verkligen ett bra jobb, för du kan spontant åka iväg och göra roliga saker med oss "

Visst håller jag verkligen med att jag har världens bästa jobb hemifrån och kan lägga upp jobba precis när jag vill. Jag behöver inte ha kontor, inte sälja själva för det gör sfm säljteam åt mig, så därför går det på automatik när en kund kommer till affärssystemet, och jag behöver varken skicka iväg några produkter för allt helt digitalt. 

Jag har jobbat på internet sen 2011 och kan inte tänka mig att byta bort detta till något annat. Mitt arbete har blivit min livsstil och kan jobba var jag vill.

Med detta vill jag önska dig en super bra dag :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis