Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 30 juni 2014

Vad vill du göra med ditt digitala liv? Skapa ditt drömliv? Jobba online och få frihet?

Hej och välkommen

Att Internet ger möjligheter går inte att undgå

Sen tre år tillbaka, då visste inte jag att man kunde jobba endast via Internet, utan att behöva sälja eller ha egna produkter och framförallt att koncepten kunde vara helt digitala, var verkligen för mig en gåta innan jag började med sfm online verksamhet. Och at jag skulle kunna leva helt på detta kunde jag knappt ana. Klart att jag var skeptisk från början, men när jag möte så underbara business mentorer fick jag en helt annan bild av hela affärsprogrammet och hur det var upplagt med steg för steg utbildning direkt att kunna veta hur man skulle göra.

Under dessa tre år har jag fått en utbildning inom internet marknadsföring som jag knappt visste fanns och denna frihet som jobbet innebär, dvs att jag kan jobba var jag än befinner mig eftersom det hela är internetbaserat och att jag kunde släppa mitt gamla jobb och försörja mig med detta är jag evigt tacksam för.

Lyssna till en av sfm medlemmar vad han säger om konceptet 


 


 Med Six Figure Mentors (SFM) online verksamhet,  innebär att du är en fristående internetmarknadsförare “affiliate” där du marknadsför deras webbsidor med produkter/tjänster, låter dem sköta försäljning åt dig och du får provision

Jobba / Arbeta var du vill eller hemifrån


Första steg: Applikation, dvs ansökan ( ej bindande ) 
Via svensk support går det att ställa alla frågor eller gå direkt in och göra en applikation
Glöm inte svara på applikationen för att komma vidare...
Intresseanmälan via svensk sfm support HEMSIDA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis