Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 4 juni 2014

En väg till förändring - Jobba hemifrån via Internet

Hej och kul att du tittar in

Såg Biggest Looser finalen ikväll och jag måste säga att de är så fantastiska, vilken resa de gör. Har man lyckats gå ner så mycket som de gör det programmet , så kan lyckas med det mesta i livet. Den viljan och tålamodet som det har är verkligen imponerande.

Vill man ha framgång och utvecklas som människa då är det verkligen ett stort driv som krävs. Det många som slutar, bara efter några försök och dessa kommer verkligen ingen vart.

Har man tagit beslutet att förändra och börja gå den nya vägen, kommer det alltid finnas motgånger eller hinder. Då gäller att tänka tillbaka och fråga sig själv, vad var det avgjorde att jag behövde en förändring

Det kan var allt ifrån att byta jobb, bli hälsosammare, börja studera, skapa mer frihet,osv..
Hur det än är så finns där en orsak till en förändring och när man väl har kommit en bit på vägen brukar det bli lättare och lättare

Då jag började jobba på internet, 3 år tillbaka visste jag inte mycket om hur jag skulle driva trafik så kunderna hittade mina produkter. Med hjälp av sfm online verksamhet fick jag ett helt färdigt affärssystem med utbildningar, olika strategier och verktyg för att kunna marknadsföra,  mentor, hemsidor, digitala produkter och tjänster, så jag behövde inga egna produkter, konsulter som säljer åt mig, så jag aldrig ens behöver göra det. Ett fantastisk affärsmodell, som inte finns flera av på marknaden



Dessa killar, Stuart Ross och Jay Kubassek som har grundat sfm & dea affärssystem är otroliga genier














Här i den här videon berättar Stuart om livet i Miami, där han är på semester och hur det att jobba via Internet, som digital entreprenör



Vill du också titta på möjligheten att kunna starta en affärsidé med sfm & dea verksamhet?

Vill du se på möjligheten att skapa inkomst via Internet och jobba var du befinner dig och så klart hemifrån?

Intresseanmälan via svensk sfm support / Hemsida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis