Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 2 juni 2014

Den bästa tiden är nu - se hur , jobba via internet och hemifrån

Hej och välkommen till min sida

Nu är vi äntligen inne sommarmånaden och de nu de gäller njuta så mycket som möjligt
Det går så fort. Hos oss har redan vallmon börjat blomma, så det lär nog inte finnas några till midsommar. Och svenska jordgubbar har vi också hunnit njuta av, fast priser är fortfarande lite väl

Det har hänt en hel del. Min stora dotter har precis flytta hemifrån och vi har haft fullt upp med att renovering av henne lägenhet. Nu är det nästan färdigt och fint har det blivit. Hon har köpt en underbar kristallampa som jag ikväll tänkte gå och titta på och allt det andra hon har fixat.

Men först lite jobb. Jag brukar lägga upp mitt jobb lite olika med jobba intensivt par timmar på förmiddagen och så några timmar på kvällen. Eller så tvärtom. Det har varit en hel jobb på Facebook den sistone. Funderar på att kolla Twitter lite. Det var ett tag sedan jag
jobbade där.

Du kanske undrar vad det för jobb, som jag har?

Jo jag jobbar endast via Internet med sfm & dea internet verksamhet. Jag har inte behövt skaffa egna produkter, utan det finns där digitalt. Och jag jag har inte heller behövt skapa egen hemsidor utan, utan det finns färdigt i programmet.


Och jag säljer inget, utan det gör sfm konsulter åt mig och jag får rejäl provision för varje försäljning de gör åt mig.

SFM ger dig bokstavligen ett smart och kreativt “AFFÄRSSYSTEM” med en färdig marknadsföringstratt till hands, och ger dig möjligheten att marknadsföra och utnyttja SFM´s snabbt växande community av etiska och drivna entreprenörer.

Du kommer att ha tillgång till utbildning, support, verktyg, coaching och community som medlem och detta system är oöverträffat. Oräkneliga liv har redan förändrats sedan det 

startades 2010.

För att komma igång med sfm, krävs en ansökan och då finns det tre alternativ

Här berättar Jay Kubassek , ( grundaren av sfm ) om alla de tre applikationspaket som finns






Intresseanmälan via svensk sfm support / HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis