Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

onsdag 24 februari 2016

Information om hur man kan börja jobba endast via Internet

Hej kul att du tittar in på min sida

Idag tänkte jag berätta om hur jag jobbar på internet. För fem år sedan började med sfm affärskoncept, där jag marknadsför deras digitala produkter och tjänster. Deras säljavdelning säljer alltid åt mig och får otroligt bra betalt och lever på detta idag

Hur jag då började

Jo jag gjorde an ansökan först. De har en ansökan för alla eftersom, alla ska ha en möjlighet att se om konceptet passar och då har man garanti på den.

Jag skrev in mina mål för framtiden och fick videoinformation och videoträning och kontakt med businesscoach och därefter bestämde jag mig för att starta igång och började med en grundutbildning och följde den steg för steg och sen hade jag rättigheten att marknadsföra deras högbetalda produkter och tjänster.
Jag fick också utbildning på hur jag marknadsförde konceptet.

Vill du starta igång att jobba endast via Internet och har din arbetsplats precis var du vill, som tex i hängmattan, hemma , i stugan, på resan, Spanien, Italien, café etc...


 
Få e-mail information om konceptet
svensk videoinfo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis