Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 21 februari 2016

Få Frihet & Flexibiltet - Jobba digitalt

Hej och välkommen till min sida

Söndag för mig innebär motion och arbete.

Måste berätta att jag uppgraderade mig till den nyaste Iphone och nu blir bilderna så fina och den går fort att jobba med, fortare än min laptop och så fick jag en högtalare till. Den använder jag när vill lyssna på Spotyfy och hela familjen kan lyssna. Det är super bra ljud på den och så kan jag byta låtarna med min Iphone eftersom Bluetooth är påkopplad på telefonen, dvs den blir sladdlös .

Tekniken går verkligen framåt. Är så imponerad av att mycket idag blir mer digitalt.



För fem år sedan då jag började jobba helt digitalt. var det inte många som visste att man kunde jobba endast via Internet. Det var inte heller många som förstod att mycket kommer bli digitalt som det är idag. Är man inte med på Internet som företagare, så överlever man inte heller. Om man så klart är skicklig på att gå ut marknadsföra sig och prata med större företag direkt.

Med detta koncept som jag jobbar med behöver man varken ha egna produkter, inget varulager, inte sälja själv. ingen speciell plats att jobba ifrån, utan man jobbar precis var man vill ifrån.

Med sfm affärsmöjlighet har du viktiga funktioner för att få mer frihet och flexibilitet
  1. Full teknisk support
  2. Privat affärscoach som vägleder dig
  3. Färdigt annonsmaterial att använda
  4. 35+ färdiga webbsidor att marknadsföra
  5. Försäljningsteam som säljer åt dig
  6. Kundservicecenter som tar hand om alla dina kunder
  7. Spårning och analys för att spåra försäljning
  8. Digital Business Lounge till att enkelt skapa vackra webbsidor
Utbildning på hur man jobbar med detta, får man i affärssystemet

Vill du jobba hemifrån eller var du än befinner dig i världen

Få information direkt till din e-mail

Svensk video info : KLICKA IN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis