Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 3 augusti 2014

Och så har jag hunnit jobbat lite med min internet verksamhet

Hej och välkommen

Idag har varit åter igen en super varm dag med 30 grader och de blev inte lättare med luften fast via hade rejält åskväder på morgonfronten. Men värmen hindrade inte oss att sätta igång med målning utvändigt av vårt hus. Det var bara att par dricka pauser mellanvarven.
Fint kommer det blir, vitt och ljusgrått. 

Dagen avslutades med ett besök på Kinarestaurang och jag fick träffat min bror innan han ska flytta upp till Uppsala. Lite sorgligt men tur finns Facebook och telefon så vi kan ha regelbunden kontakt med honom..


Och så har jag hunnit jobbat lite med min internet verksamhet, mest på Facebook och på par annonsplatser

Vill du också vet hur man kan jobba endast via Internet & hemifrån?

Arbeta online med sfm internet verksamhet





Intresseanmälan via svensk sfm support HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis