Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 18 augusti 2014

Att kunna jobba globalt, dvs över hela världen och inte sälja något utan det gör sfm:s säljkonsulter åt oss är inte bara en dröm utan så ser verkligheten ut för alla i teamet.

Hej och välkommen

Ny vecka och nya utmaningar och idag började min son förskolan efter ett långt uppehåll av sommarlov. För mig blev det också omställning att få gå upp itid, även om inte halv åtta är så tidigt. Så för mig var det lite omställning för jag har kunnat dra mig lite längre och lagt om mitt arbete efter vad vi skulle göra på dagarna

Summan av detta sommarlov har varit, mycket sol och bad, två utomlandsresor och målarjobb med vårt hus och så klart har jag hunnit jobba med min internet verksamhet.
Även om det har varit sommar med mycket värme så har folk ändå hunnit vara på Internet. Fler har tittat på möjligheten att arbeta med sfm affärssystem och velat ha info om hur man går tillväga att jobba endast via Internet utan egna produkter.

Att kunna jobba globalt, dvs över hela världen och inte sälja något utan det gör sfm:s säljkonsulter åt oss är inte bara en dröm utan så ser verkligheten ut för alla i teamet.

Och hur jobbar man då med detta?

När du väl har gått igenom steg för steg utbildningen är det dags att börja jobba på riktigt. Och där får du hjälp via mentor hur du ska driva trafik på Internet

Kan du blogga och gillar det så är det en väg. Tycker du om att vara på Facebook är det en väg. Gillar du Youtube så är det en väg . Jobba via forum, Instagram, Pinterest, sms annonsering, e-mail annonsering, annonsering via annonsplatser ,Twitter, artikelskrivande, affärsforum, eller annonsering på olika platser i världen på Internet osv... ja listan kan bli hur lång som helst
Du kanske t.om vet en egen väg att marknadsföra......










Arbeta hemifrån eller var du än befinner dig, med sfm online verksamhet och utvecklas framgångsrikt





Intresseanmälan via svensk sfm support: HEMSIDA








Med dessa fina ord vill jag önska dig en super bra vecka 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis