Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 10 juni 2016

Lyckad shoppingrunda och fredag yippi

Hej och välkommen

Åter fredag igen och veckorna bara springer i väg. Min lediga dag och jag hunnit med lite shopping

Det blev par tröjor till grabben min och så hittade vita ankelbyxor på MQ för väldigt bra pris. För nån vecka sen var jag tittade på dem , men visste inte riktigt. Så idag provade jag dem och de satt otroligt snyggt.

Jag köpte även två nya nagellack, turkos och ljusgul. Ibland är det så kul att få unna sig själv något.

Här kommer lite bilder på det jag köpte

Den här tänkte jag grabben skulle ha på sig på skolavslutningen. Letade egentligen efter kortärmad skjorta, men det fanns inga hans storlek. Fast den här kommer han gillar skarpt



Här byxorna jag köpte till mig själv. Så det blev en lyckad shoppingrunda idag



Med denna bild önska jag dig härlig sommar / bilden kommer från H&M Online

Imaan Hammam H&M summer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis