Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 7 juni 2016

En underbar helg och egen tid

Hej och välkommen

Hoppas du haft fin helg? Jag började min helg i fredags och har varit ledig i fyra dagar. Det har både blivit stranden och lite utflykter och frossat i oss lite gott.

Nu har jag lagt min lediga dag på fredagar igen. Kände att det var en bra dag att ha en egen dag. När jag var anställd var det aldrig fråga på att jag kunde vara ledig alla fredagar. Idag är oerhört tacksam för att jag fick denna möjlighet att jobba med sfm affärskoncept som är helt internet baserad

                                         Här kommer lite bilder från helgen

                     
                         Här bygger grabben vår sandslott på stranden här i Skåne
                                   och vädret är ljuvligt med 27 grader varmt





Här gjorde vi ett besök på Majas Cottage som gör underbara ljuslyktor med olika texter och skänker pengar till Ungcancer



Planterade min vita Clematis , så den får växa i hjärtat



Årets första jordgubbar frossade vi och de kostade inte mer än 25 kr.
Vet inte när de var så billiga



Nu får jag sätta igång att jobba en timme till innan jag ska hämta grabben på fritids. Ikväll får jag lite egen tid för grabben vår hans Pappa ska iväg på bio. De ska se den nya Ninja Turtles filmen

Med detta vill jag önska dig en härlig dag





------------------------------------------------------------------------




Vill du veta mer om hur du kan jobba endast via internet?
Svensk video info

HEMSIDA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis