Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

söndag 31 januari 2016

Youtube, jobb, video och tacos

Hej och välkommen till min sida

Helgen har gått fort som vanligt. Vi var och hälsade på vår näst äldsta dotter och gick lite på shopping först och äntligen hittade jag min äggklocka, en timer. Har letat länge efter en och ville inta ha nån vanlig utan denna jag fann var en älg på och kostade inte mer än 10 kr på rea. Efter shopping gjorde vi ihop lite tacos och de är alltid uppskattat. Min dotter rekommenderade ha ananas med och det var ju super gott med det och har du inte provat med ananas så gör det.

Sen har det varit lite jobb här på söndagskvisten. Gjorde en video och laddade ner den på Youtube , om hur jag jobbar med sfm konceptet

Här har du den




Vill du ha ännu mer detaljerad information om hur du jobba via Internet och hemifrån, så kan du läsa på vår hemsida

http://www.internet-entrepreneur-arbetahemifran.com/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis