Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 26 januari 2016

Att göra en video - Jobba via Internet

Hej och välkommen

Hoppas din helg har varit bra.

Min helg har varit super bra. Har hjälpt igång tre personer som ville börja arbeta hemifrån med sfm affärsmöjlighet och tipsat hur de ska jobba via Internet. Har även hunnit med lite motion för snön smälte bort här.

Och idag har  det också varit fullt. Grabben hade simning ikväll och han börjar bli väldigt bra. Under tiden han var på simning med min man, hann jag jobba en hel del. Gjorde en ny video.

Att göra video via Youtube är egentligen inte så svårt. Men det är förarbetet som tar lite tid, dvs alla bilder som ska skapas och text som ska skrivas.

Jag tänkte dela med mig det jag arbetar med

Genom att göra en intresseanmälan kan man få information till e-mail och få ännu mer detaljerad information






Intresseanmälan

SVENSK VIDEO -->  HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis