Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

fredag 31 juli 2015

Gör din drömmar till verklighet ....info jobba via internet

If you can dream it
-  you can do it

Detta citat är verkligen inte omöjligt att följa

För 4 år sedan drömde jag om att hitta ett koncept där jag kunde bara jobba via Internet och där jag slapp vara platsberoende och kunde jobba var jag vill ifrån

Jag letade ett tag och på tiden var det inte så många skandinaver som hade hittat sättet, bara några få. Jag mötte på en norsk kvinna via en annons på Facebook och gjorde en intresseanmälan och på den vägen blev det när jag började jobba med Jay Kubassek affärsmodell. Vilket geni! Han hade skapat ett affärskoncept där han hjälpte varje person att bli sin egen framgångsrika entreprenör och ett koncept där ingen behöver sälja själv utan det gör säljteamet åt alla medlemmar.

Idag samarbetar Jay med Stuart Ross och konceptet har blivit otroligt och fler har funnit sitt sätt att bli framgångsrik

Att slippa och vända på varje krona och känna att aldrig få pengarna räcka till, är otroligt tråkigt

Det krävs hårt arbete från början och har man bara 110 % vilja att komma framåt, så kan man gå hur långt som helst. Det hela är hela tiden ditt eget ansvar som gäller

Här är en bild ifrån när vi var på utbildning i London med SFM affärskoncept








Få info att jobba via internet och hemifrån

Få info till din e-mail

HEMSIDA









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis