Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 13 augusti 2015

Jag hade bestämt mig redan från början när jag startade att jag vill aldrig vara beroende av ett 7- 16 arbete

Hej och välkommen till min sida

Hoppas du har haft en skön sommar med vila

När jag började med SFM & DEA Internetverksamhet för 4 år sedan,  visste jag inte så mycket om marknadsföring och business. Och att det skulle bli mitt levebröd hade jag verkligen inte trott.  Jag hade från början provat en hel del småprogram, men inget av dem gav resultat. Men så en dag kom jag i kontakt med en norsk kvinna och på den vägen blev det. Det bästa är att jag aldrig säljer själv utan det gör sfm säljteam åt oss.

Som sagt det gäller bara bestämma sig vad man vill med sin livssituation.

Jag hade bestämt mig redan från början när jag startade att jag vill aldrig vara beroende av ett 7- 16 arbete. Och jag ville styra min egen tid. Som nu denna sommaren har arbetat mer på kvällar och varit ute i solen på dagarna och hittat på olika aktiviteter med mina barn.





Jobba hemifrån eller var du vill

Jobba endast via Internet

Intresseanmälan via svensk sida

HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis