Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

tisdag 14 juli 2015

En digital livsstil hemifrån

2007 bestämde jag mig för bli min egen chef. 2011 kom jag i kontakt med ett underbart team och startade igång med utbildningen. Affärskonceptet är inriktat på att man bara arbeta via Internet. Friheten och att jag styr min egen tid är guld värt. De är svårt att beskriva det med ord, man måst uppleva det själv.

Alla åren med min grabb, har givit mig en otrolig livskvalité. Att få följa hans utveckling och att han aldrig behövde vara så länge i förskolan. Jag har kunnat hämta och lämna honom efter vad vi har känt bra för honom. Han har varit där ca 24 timmar i veckan och det har känts bra för hela familjen. Nu börjar han förskoleklass om en och halv månad. Så tiden har sprungit iväg och jag får fortfarande jobba med det jag brinner för nämligen Internet och Facebook, Pinternet, Google, Twitter, blogga m.m.

Vill jobba via Internet och hemifrån?





INTRESSEANMÄLAN: HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis