Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 8 juni 2015

Just nu ...balkongliv och inspiration

Hej och välkommen till min sida

Just nu håller jag på att planera vår balkong. Behöver få fatt i vindskydd. Har hittat en sida som säljer pil skärmar.  https://www.vidaxl.se/p/290525/tradgardsstaket-piltrad-180x500-cm#cms_fence_size_49=196

Hittade även denna bok på biblioteket om hur man kan inreda en liten balkong. En kanon bra bok.

 Bildresultat för balkongliv

Idag blir det också en hel del arbete med sfm affärskoncept. Jag älskar och brinner verkligen för denna möjlighet som jag fann för några år sedan

Att jobba endast via Internet och hemifrån ger mig en otrolig frihet. Att jag kan lägga upp min tid hur jag vill och just nu har grabben min sommarlov så jag jobbar mer på kvällarna och umgås med min son på dagarna. Så idag blir det lekplatsen. Han älskar att få klättra och åka rutschkana.

Hur man kan starta igång att jobba helt digitalt 

Mer information

HEMSIDA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis