Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

torsdag 26 februari 2015

Bokrea och jag hittade en favorit som var ett måste

Hej och välkommen

Det har varit en fullspäckad vecka, sportlov, kalas, bio, Danmark, bokrea och besiktning av vårt hus

Ja med andra ord en riktigt rolig vecka


Grabben vår fyllde 6 år och här öppnar han ivrigt sitt paket
























Jag och min dotter var och såg  Fifty shades of grey och jag vill inte kommentera filmen i fall du ska se den. Det värsta är ju när någon berättar om en film man har tänkt och se, så det får bli en hemlis från mig

Bildresultat för fifty shades of grey


Och i fredags var jag och mannen min på tu man hand i Danmark, med andra ord barnlediga och det var super trevligt.  Vi var i Saluhallarna, Torvehallerna vid området Fredriksberg i Köpenhamn, Vi rekommenderar verkligen dig att ta ett besök där om du aldrig varit där

Bildresultat för torvehallerne



Här kommer fler bilder där ifrån 
























Bokrean började igår och jag hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa något i år för jag har så väldigt många nya olästa böcker. Men ack när vi var och handlade på Ica, så vad råkade jag på mot, jo ett fyllt bord med böcker och går på denna otroligt fina gourmet bok från Italien.  Ja tänkte som Tiffany i hipp hipp, att den måste jag bara ha, och vips så hade jag en tjock kokbok hem och var så glad och stolt

Här är bild på boken om du skulle själv vilja ha en likadan























idag fick vi besked att allt är klart, vi flyttar i slutet av april till en lägenhet. Ska bli så kul. Vi har har bott med i hus i i 18 år och var rätt trötta på vad det gäller renovering, klippa gräs, dyra elkostnader på vinter halvåret etc...Men andra ord lite befrielse och få tid till annat 
istället. 

Ja det var verkligen en fullspäckad vecka och väldigt rolig och snart är det helg igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis