Arbeta hemifrån

Arbeta hemifrån

måndag 2 februari 2015

Att förändra och gå en ny väg

Hej och välkommen

Att ge sig hän åt något nytt är alltid både skrämmande och inspirerande

Då jag för över tre år sedan bestämde mig för att jobba som digital entreprenör var det inte en helt självklar sak. Utan så klart var jag skeptisk, mest om jag skulle få det att fungera. Som att få in pengar, för det var ju därför jag sökte efter något som kunde ge mig bättre inkomst än vad mitt wellnessföretag gav. Och så klart vill jag ha något som gav mig mer frihet, att slippa åka hem till folk eller stå på mässor och visa mina produkter. Jag ville vara närmare min familj, dvs att jag kunde jobba helt ifrån mitt hem eller precis var jag än befann mig, med att bara ha dator med mig och på den vägen blev det när jag fann detta otroliga unika affärskoncept, sfm & dea affärskoncept

Och som sagt Stuart och Jays affärsmodell har verkligen förändrat mitt liv


Här är några till som berättar vad de tycker sfm har gjort för dem 






Jobba hemifrån eller var du än befinner dig

Lär dig hur du kan skapa framgång i den digitala ekonomin
Få information direkt till din e-mail
Lär dig av Stuart & Jay ( grundarna till sfm & dea affärskoncept )

HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gratis